Thursday, November 19, 2009

Koleksi Keris Puncak Mandi Angin Saya

1 comment:

  1. Salam bang Saufi. Saya dah tengok blog abang dan saya ada nampak keris melela. Untuk pengetahuan abang, saya ada guru yang boleh menghasilkan rezeki dari alam ghaib dengan menggunakan medium keris melela ini. caranya ialah dengan menjadikan keris ini sebagai objek pertunjukkan di alam ghaib dan makhluk ghaib akan membayar pertunjukkan tersebut dengan wang tunai. Ianya sama seperti kaedah ahli silap mata buat pertunjukkan, kita bayar untuk pertunjukkan tersebut.

    Ini bukan kaedah tarik duit seperti yang banyak dilakukan orang dimana jin akan mengambil duit dari alam nyata, iaitu sama seperti apa yang dilakukan oleh toyol. Jadi sekiranya abang yakin dan percaya mencari rezki di alam ghaib ini, bolehlah berhubung dengan saya Zull 0129802627. selepas proses rezeki itu, keris tersebut masih menjadi hak mutlak abang. Blog saya http://delimalipan.blogspot.com. Salam.

    ReplyDelete